Selasa, Oktober 05, 2010

SAMBUTAN HARIRAYA AIDILFITRI 2010

Pihak Persatuan telah mengadakan sambutan Hariraya Aidilfitri pada 2hb.Oktober 2010 bertempat di Pusat Komuniti PPIHB6. Majlis bermula pada jam 8:00 malam dengan kehadiran penduduk disertai dengan kaum keluarga masing-masing. Anggaran kehadiran adalah seramai 200 orang. Majlis didahului oleh kata-kata aluan dari  Tuan Pengerusi En. Zainal Azaman dan bacaan doa selamat pula telah disampaikan oleh Tuan Haji Tarmizi. Seterusnya para hadirin dijemput menikmati juadah yang telah disediakan oleh pihak persatuan. Para tetamu juga telah dihiburkan dengan persembahan 'live band' pimpinan saudara Zahari Saad yang mendendangkan lagu-lagu hariraya dan tradisional melayu.

Majlis juga turut diselangi dengan persembahan bungapi yang telah disumbangkan oleh pelbagai pihak. Seramai 30 orang tetamu bertuah pada malam tersebut telah menerima pelbagai jenis 'hamper' hasil sumbangan pihak korporat dan individu dalam acara cabutan bertuah. Bagi kanak-kanak berumur 12 tahun kebawah pula telah menerima 'duit raya' yang telah disumbangkan dan disampaikan sendiri oleh Tuan Pengerusi En. Zainal Azaman dan isteri beliau Pn Noraida.

Majlis berakhir sekitar jam 10:30 malam berikutan hujan lebat yang turun. Pihak persatuan mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua ahli jawatankuasa majlis sambutan hariraya, kaum ibu dan bapa serta semua penduduk yang terlibat dalam menjayakan majlis dan bertungkus-lumus menyediakan persiapan sejak seawal pagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan